Aj napriek tomu, že ponuka strešných boxov je v súčasnosti skutočne široká, nie každý z nás vie, čo si pri ich kúpe bezpodmienečne všímať Je to cena, typ materiálu alebo značka? Možno vás to prekvapí, ale v prvom rade je nutné zaujímať sa o to, aká je dĺžka a celková veľkosť boxu, ale aj to, koľko kilogramov unesie. Je totiž rozdiel, či budete premiestňovať dva páry alebo šesť párov lyží či snowboardov. Aké ďalšie kritéria by ste si mali všímať a naopak, čo dôležité až tak nie je?
Najpredávanejšie strešné boxy Thule vhodné aj pre náročných zákazníkov
Pokiaľ nie ste vyslovene technický typ, dbajte, aby bola inštalácia nosiču na lyže jednoduchá a bezproblémová. Totiž, mnoho typov je náročnejšia na inštaláciu, čo môže zákazníkov okamžite odradiť. Väčšina strešných nosičov zaisťuje bezpečné prepravu, pričom sa štandardne dodávajú so špeciálnymi uzamykacími systémami, ktoré sú zárukou plynulej a bezproblémovej jazdy. Strešné boxy Thule, ktoré môžete využiť na prepravu lyží či batožiny, sú vybavené uzamykacím systémom na jedno tlačidlo, ktoré je zárukou rýchlej a komfortnej manipulácie. Okrem toho sú tieto strešné boxy maximálne kvalitné a zabezpečené uchytením na strešný nosič, pričom celková montáž sa vykonáva zvnútra boxu pomocou otočného systému. Centrálny systém na uzamykanie je zárukou toho, že box ako aj prepravovaný náklad je chránený proti krádeži. Ide totiž o najpredávanejšie strešné boxy, ktoré splnia očakávania aj náročných zákazníkov, ktorí si zakladajú nielen na bezpečných a spoľahlivých produktoch, ale tiež dizajnovom prevedení, ktoré nenarúša celkový vzhľad vozidla.
Pozor na to, aby nosič lyží zabezpečil rovnomerné rozloženie sily na vozidle
Nosiče na lyže by mali zabezpečiť rovnomerné rozloženie sily a zároveň znížiť hlučnosť vo vysokých rýchlostiach, čo oceníte najmä pri dlhších trasách. Všímajte si teda nielen hmotnosť nosiču, ale aj spôsob montáže a demontáže, prípadne aj kapacitu. Nemenej dôležitá je značka, aj keď treba dodať, že referencie od spokojných zákazníkov dokážu vo vysokej miere ovplyvniť konečné rozhodnutie zákazníka.