Úspešná a neustále sa rozvíjajúca firma dospeje k bodu svojho pôsobenia, kedy musí zvážiť presťahovanie do väčších alebo modernejších priestorov. Presťahovať firmu je časovo náročné. Každý deň, kedy sú zamestnanci mimo pracovného procesu alebo nemôžu pracovať v adekvátnych priestoroch, znamená veľké finančné straty. Je nevyhnutné, aby sťahovanie prebehlo rýchlo a odborne. Ako môže vyzerať sťahovanie s profesionálmi?
Rýchle a kompletné sťahovanie firiem
Sťahovanie firmy s profesionálmi je rýchle, šetrné k majetku a zahŕňa celý rad služieb, ktoré laik nedokáže zorganizovať sám. Presťahovať firmu neznamená len to, že naložíte nábytok do nákladného vozidla a na mieste určenia ho vyložíte. Objemnejšie kusy nábytku je nutné demontovať. Následne ich musíte zabaliť tak, aby sa nábytok nepoškodil.
Máte dostatok baliaceho materiálu? Máte dostatok ľudí? Dokážete nábytok demontovať a zmontovať? Koľko vám celé sťahovanie zaberie času? A čo ostatné vybavenie firmy – dokumentácia, elektronické zariadenia, drobnosti, ktorých balenie je časovo extrémne náročné? Je toho veľa, čo vás v súvislosti s presťahovaním firmy čaká. Je viac ako zrejmé, že jediným východiskom je presťahovať firmu s pomocou profesionálnej sťahovacej spoločnosti.
Ako presťahovať firmu od A po Z
Profesionálna sťahovacia firma dokáže sprostredkovať všetky služby od A až po Z. Sťahovanie zahŕňa celý rad činností, do ktorých môžete zapojiť svojich zamestnancov spolu s pracovníkmi sťahovacej firmy. Pre bližšiu predstavu vám odhalíme, ako sťahujú firmu profesionáli.
Zabalenie nábytku, vypratanie kancelárií
Väčší nábytok sťahovacia firma demontuje a zabalí tak, aby sa pri sťahovaní nepoškodil. Dodá baliace pomôcky ako škatule, rohové kartóny, bublinkové fólie a prepravky. Počas balenia je nutná vaša asistencia, aby boli zabalené veci správne označené. Označenie etiketami, štítkami, farebné rozlíšenie je kľúčovým faktorom k rýchlemu vybaleniu a zariadeniu nových kancelárskych a iných firemných priestorov. Už v momente balenie zariadenia ušetríte na dvoch miestach – časovo a na baliacom materiály.
Okrem označenia robte písomné záznamy
Pre lepšiu orientáciu pri rozbaľovaní je vhodné okrem farebného a štítkového označenia robiť písomné záznamy. Na vrch škatúľ nalepte zoznam toho, čo sa vo vnútri nachádza. Tento postup je veľmi dôležitý a prínosný, keď balíte písomnosti, zmluvy a iné papierové dokumenty.
Prevážanie zabaleného vybavenie
Presťahovať firmu do nových priestorov je fyzicky náročné. Sťahovacia firma naloží pobalené veci do nákladného vozidla a vyloží ich na vami určenom mieste. Postarajte sa o to, aby v deň sťahovania neboli v nových priestoroch zamestnanci, ktorých v daný deň nepotrebujete. Sťahovacia firma bude mať viac priestoru na vybalenie a rozmiestnenie nábytku.
Vybaľovanie, vypratávanie, montáž
Posledným krokom je vybaľovanie nábytku a jeho montáž. Sťahovacia firma nábytok nielen zmontuje, ale ho tiež rozostavia podľa plánu, ktorá pripravíte. V tomto momente je dôležité, aby ste pri rozmiestňovaní osobne asistovali. Vybalenie drobností zvládnu aj vaši zamestnanci. A čo vypratanie starých priestorov? Po sťahovaní zostane v starej firme množstvo nepotrebného nábytku, možno aj sutiny a iný neporiadok. Sťahovacia firma sa postará o vypratanie a odvoz sutín na skládku.