Home svet v roku 2020 Ako môže vyzerať sťahovanie kancelárie s profesionálmi?

Ako môže vyzerať sťahovanie kancelárie s profesionálmi?

by spravca_2020.sk
Ako môže vyzerať sťahovanie kancelárie s profesionálmi?

Úspešná a neustále sa rozvíjajúca firma dospeje k bodu svojho pôsobenia, kedy musí zvážiť presťahovanie do väčších alebo modernejších priestorov. Presťahovať firmu je časovo náročné. Každý deň, kedy sú zamestnanci mimo pracovného procesu alebo nemôžu pracovať v adekvátnych priestoroch, znamená veľké finančné straty. Je nevyhnutné, aby sťahovanie prebehlo rýchlo a odborne. Ako môže vyzerať sťahovanie s profesionálmi?

Rýchle a kompletné sťahovanie firiem

Sťahovanie firmy s profesionálmi je rýchle, šetrné k majetku a zahŕňa celý rad služieb, ktoré laik nedokáže zorganizovať sám. Presťahovať firmu neznamená len to, že naložíte nábytok do nákladného vozidla a na mieste určenia ho vyložíte. Objemnejšie kusy nábytku je nutné demontovať. Následne ich musíte zabaliť tak, aby sa nábytok nepoškodil.

Máte dostatok baliaceho materiálu? Máte dostatok ľudí? Dokážete nábytok demontovať a zmontovať? Koľko vám celé sťahovanie zaberie času? A čo ostatné vybavenie firmy – dokumentácia, elektronické zariadenia, drobnosti, ktorých balenie je časovo extrémne náročné? Je toho veľa, čo vás v súvislosti s presťahovaním firmy čaká. Je viac ako zrejmé, že jediným východiskom je presťahovať firmu s pomocou profesionálnej sťahovacej spoločnosti.

Ako presťahovať firmu od A po Z

Profesionálna sťahovacia firma dokáže sprostredkovať všetky služby od A až po Z. Sťahovanie zahŕňa celý rad činností, do ktorých môžete zapojiť svojich zamestnancov spolu s pracovníkmi sťahovacej firmy. Pre bližšiu predstavu vám odhalíme, ako sťahujú firmu profesionáli.

Zabalenie nábytku, vypratanie kancelárií

Väčší nábytok sťahovacia firma demontuje a zabalí tak, aby sa pri sťahovaní nepoškodil. Dodá baliace pomôcky ako škatule, rohové kartóny, bublinkové fólie a prepravky. Počas balenia je nutná vaša asistencia, aby boli zabalené veci správne označené. Označenie etiketami, štítkami, farebné rozlíšenie je kľúčovým faktorom k rýchlemu vybaleniu a zariadeniu nových kancelárskych a iných firemných priestorov. Už v momente balenie zariadenia ušetríte na dvoch miestach – časovo a na baliacom materiály.

Okrem označenia robte písomné záznamy

Pre lepšiu orientáciu pri rozbaľovaní je vhodné okrem farebného a štítkového označenia robiť písomné záznamy. Na vrch škatúľ nalepte zoznam toho, čo sa vo vnútri nachádza. Tento postup je veľmi dôležitý a prínosný, keď balíte písomnosti, zmluvy a iné papierové dokumenty.

Prevážanie zabaleného vybavenie

Presťahovať firmu do nových priestorov je fyzicky náročné. Sťahovacia firma naloží pobalené veci do nákladného vozidla a vyloží ich na vami určenom mieste. Postarajte sa o to, aby v deň sťahovania neboli v nových priestoroch zamestnanci, ktorých v daný deň nepotrebujete. Sťahovacia firma bude mať viac priestoru na vybalenie a rozmiestnenie nábytku.

Vybaľovanie, vypratávanie, montáž

Posledným krokom je vybaľovanie nábytku a jeho montáž. Sťahovacia firma nábytok nielen zmontuje, ale ho tiež rozostavia podľa plánu, ktorá pripravíte. V tomto momente je dôležité, aby ste pri rozmiestňovaní osobne asistovali. Vybalenie drobností zvládnu aj vaši zamestnanci. A čo vypratanie starých priestorov? Po sťahovaní zostane v starej firme množstvo nepotrebného nábytku, možno aj sutiny a iný neporiadok. Sťahovacia firma sa postará o vypratanie a odvoz sutín na skládku.

 

 

 

You may also like